Innføringsklassen
Redaktør: Lone Lunde
Foreldrehverdag, nettsted for foreldre
Foreldrehverdag, nettsted .

Velkommen til Lura skole sin hjemmeside.

Du kan navigere ved å bruke "Meny" til venstre eller ved å bruke "seksjoner" til høyre. Under meny til venstre finner du generell informasjon om skolen. Under seksjon til høyre finner du en seksjon for hvert trinn, samt flere ulike funksjoner.

Husk at du kan abonnere på nyheter på valgte steder. Da får du nye ting direkte på mail.

Da har vi avsluttet skoleåret 2023-2024. Vi vil benytte anledningen til å takke alle elever for et flott, lærerikt og innholdsrikt år på Lura skole. Takk til alle ansatte for en fantastisk innsats gjennom året, og takk til dere foresatte for et godt, åpent og ærlig samarbeid.

Sammen kan vi gjøre hverandre gode og sette verdifulle spor!

Nå gjenstår bare å ønske dere alle en nydelig og avslappende sommerferie, og på gjensyn til skolestart onsdag 14.08.2024.

GOD SOMMER!

Denne uken får alle elever på 3. til 7.trinn informasjon om årets Kongesommer med hjem som ranselpost.

Hver sommer tilbyr Sandnes kommune aktiviteter for barn og unge i skolens ferier. Tilbudet har vært drevet siden sommeren 2007. Aktivitetene er støttet av Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet. (BUFDIR).

Årets Kongesommer er spekket med spennende ferieopplevelser som ferieklubb,  Småjobbsentralen, Åpen hall, Sommerbasen og Sommer i parken.
Det er mange høydepunkt å glede seg til denne sommeren!

Dere kan lese mer om ordningen ved å trykke på linken her:  kongesommer

Påmelding for friplass åpner 15. februar.
Ordinær påmelding til Kongesommer ferieklubb åpner 1. mars.

SKOLELYST.NO

Skolemelk har gitt godt påfyll til skolemåltidet helt siden 70-tallet.
Melkeordningen til Tine, har fått navnet Skolelyst.