Innføringsklassen
Nye 1. trinn 2024-2025
Foreldrehverdag, nettsted for foreldre
Foreldrehverdag, nettsted .
Lura skole klar vinner av Norway chess i helgen!

Norway Chess for skolelag ble avviklet i helgen med to lag fra Lura Skole.

Lura skole har enormt gode resultater fra sjakk som skolelag de siste årene. I år har de vunnet Kretsmesterskapet for 2. året på rad. De kom på 2. plass i Norgesmesterskapet for skolelag tidligere i Oslo i år. I helgen vant de i suveren stil Norway Chess. Lag 2 til Lura skole fikk en flott 12 plass av 32 lag.

Det blir lagt ut en billedserie med litt fra de forskjellige turneringene. På laget som fikk 2. plass i NM spilte: Shazil Shezad, David Nesse, Alisha Shezad og Lukas Haar Riis. I Norway Chess spillte Shazil Shezad, David Nesse, Alisha Shezad på lag 1 og på lag 2 spilte Alina Shezad, Sahib Singh og Håvard Syltern.

Godt jobbet av Smeaheia skolesjakk og foreldre og spillere. Vi håper å fortsette i god stil med gode sjakk spillere fra Lura skole selv om David, Alisha og Lukas begynner på ungdomskolen.

Tv vest dekket begivenhetene i helgen, ved å klikke på linken og hopp frem til ca 30 min igjen av sendingen vil dere se den siste partiet til Lura og vinner intervju.

Tv vest har også flere sjakk tips klipp med bla Lura elever.   www.tvvest.no/altibox-norway-chess-skoleturnering-lordag-1

Main Image

Bilde 1 av 7