Trinn Forside
7.trinn
Forsterket avdeling
0.trinn
Hovedadresse Besøksadresse: Postveien 65 4307 Sandnes Telefon: 51338400 og 47503435 Send oss e-post
Postadresse Trones skole, Postboks 583 4302 Sandnes
Redaktør: Mats Herholdt-Bjørnrå
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
2. runde i skolecupen

En snødekket bane møtte oss da vi kom til kunstgresset ved Sandnes stadion i dag. Oppvarming ble å måke banen klar for kamp. Flott innsats av guttene, som sørget for at kampene kunne avvikles.

Trones vartet opp med fantastisk fotball. Det ble uavgjort 3-3 i første kamp mot Stangeland, og seier 2-1 over Figgjo i siste kamp. Dermed sto Trones med 4 poeng før det hele skulle avgjøres mellom Stangeland og Figgjo. Stangeland vartet opp med flott fotball og vant kampen 6-0. Dermed er eventyret ute for Trones for denne gang. Vi takker Figgjo og Stangeland for kampene, og ønsker Stangeland lykke til i semifinalen.

En ekstra takk til guttene som ble hentet inn på kort varsel som erstattere. Hele laget la ned en flott innsats og kan være stolte over å ha kommet så langt.