Trinn Forside
7.trinn
Forsterket avdeling
0.trinn
Hovedadresse Besøksadresse: Postveien 65 4307 Sandnes Telefon: 51338400 og 47503435 Send oss e-post
Postadresse Trones skole, Postboks 583 4302 Sandnes
Redaktør: Mats Herholdt-Bjørnrå
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Allidretts tilbud på Trones skole

Utendørsaktiviteter for alle barn, ungdom og voksne påTrones skole Kl.19-21 fredager fram mot sommeren.

13.mai, 20.mai, 3.juni og 10.juni

FOTBALL skjer på fotballbanen mot Postveien eller nede ved SFO-bygningen. Vi har også utstyr til: BADMINTON, FRISBEE, BASKET, STIKKBALL, KANONBALL og BORDTENNIS.

Alder: Inne i gymsalen kan alle fra 8.trinn og oppover delta. Utendørs kan alle som vil delta - uansett alder. Vi har flere baner og deler dere inn i grupper eller dere kan gjøre aktiviteter på egen hånd. Både ungdom, barn og foreldre kan delta utendørs.

Utendørs kan alle som vil delta - uansett alder. Vi har flere baner og deler dere inn i grupper eller dere kan gjøre aktiviteter på egen hånd. Både ungdom, barn og foreldre kan delta utendørs. VELKOMMEN. HUSK VANNFLASKE.

Tilbudet er vanligvis i Giskehallen på fredagskvelder. Siden Giskehallen nå er under ombygging, så skal vi være på Trones skole fram mot sommerferien.

Det er 2 ledere/vakter tilstede. De heter Jens og Eivind og vil hjelpe dere med utstyr og annet som dere lurer på. De kan også hjelpe til med å danne lag og ordne opp ved behov.

Følg oss gjerne på Facebook. Der heter vi: «Åpen hall Giskehallen». Mer info kan dere få på epost: solveig.engelsen@sandnes.kommune.no