Velg seksjon Forside
Telefon: 97642892 Send oss e-post
Redaktør: Jonas Skartveit Rogne, rektor
Kulturskoleuken

Så er endelig kulturskoleuken i gang. I løpet av uken vil alle barnehagebarna enten få besøke kulturskolen, eller få besøk av kulturskolen. I dag har vi hatt fullt hus med flotte barn som har fått vært på sirkus med teatergruppene, danset sammen med dansegruppene og trommet sammen med slagverkselevene. Bildet viser sirkusartist Theodora Nevland Sikveland som viser sine kunster for et entusiastisk publikum.

Så er endelig kulturskoleuken i gang. I løpet av uken vil alle barnehagebarna enten få besøke kulturskolen, eller få besøk av kulturskolen. I dag har vi hatt fullt hus med flotte barn som har fått vært på sirkus med teatergruppene, danset sammen med dansegruppene og trommet sammen med slagverkselevene. Bildet viser slagverkselevene Eskil, Johan og Anton som sammen med lærer Jakob har trommeensemble sammen med ivrige elver.