Velg seksjon 3.kl.
Innlogging minskole
Innlogging minskole for lærere
Referat fra foreldremøte 19.09.23 (3. og 4.klasse)

Skolestart: En fin gjeng med elever. Jobber godt og har en positiv tone og er hjelpsomme mot hverandre. Vi fokuserer på hva elevene kan gjøre for at andre skal ha det bra og bidra til fellesskapet.
Foreldrene ønsker at elevene skal dusje etter gymtimene. Vi lærere kan ikke pålegge elevene å dusje, men det kan dere foreldre.
Foreldrene foreslo å møtes på skolen onsdag 11.oktober kl. 17.00 til mat og samvær i klassen.
Ellers er det viktig at dere tar kontakt med skolen hvis det er noe.

Klassekontakt: Kristine Fosli-Bergum
Vara: Heidi Nikolaisen

Kate Kristiansen

Disse onsdagene skal 3-4 klasse gå på skolen skoleåret 23/24

30.august
13.september
27.september
11.oktober
25.oktober
8.november
22.november
3.januar
17.januar
31.januar
14.februar
Vinterferie
13.mars
Påskeferie
10.april
24.april

Melding fra Troms fylkestrafikk.

Vi er ikke i mål med å produsere skolekort til alle elever som har rett til skoleskyss.

Elever som har rett til skoleskyss må være forberedt på å reise uten skolekort de første tre ukene av skoleåret.

Mandag 21.august kl. 08.30 er vi klare til skolestart igjen. Gleder meg til å se dere alle igjen.