Forside
Hovedadresse Rissebærstraen 11 4315 Sandnes Telefon: 47482420 og 45220737 Send oss e-post
Postadresse: Lurahammaren ungdomsskole postboks 583 4302 Sandnes Telefon: 47482420
Redaktør: Jorunn Hauff
Foreldreutvalg for grunnskole
FUG
GLADNYHET VED STARTEN AV 2018

FAU ved Lurahammaren søkte i høst om midler fra Sandnes Sparebanks Gavefond, FAU-gaven!

FAU søkte om maks beløp, kr. 60 000, som skal gå til to utendørs bordtennisbord i skolegården. Nå har FAU fått melding fra Sandnes Sparebank om at Lurahammaren har fått tildelt 60 000 kroner.

Vi takker FAU for at de søkte og har fått tildelt midlene, og vi takker Sandnes Sparebank for gaven. Vi vet at dette vil være et fantastisk flott tilskudd i jobben vi skal gjøre for å få til et bedre utemiljø i friminuttene i løpet av 2018. Vi er nå inne i et jubileumsår; Lurahammaren blir 20 år i høst. Vi satser dette året på å få til mer trivelig, aktivt og kjekt utemiljø i skolegården, og dette er en fantastisk start!!
Prosessen med innkjøp og montering av bordtennisbordene vil vi starte så snart som mulig!