Forside
Hovedadresse Rissebærstraen 11 4315 Sandnes Telefon: 47482420 og 45220737 Send oss e-post
Postadresse: Lurahammaren ungdomsskole postboks 583 4302 Sandnes Telefon: 47482420
Redaktør: Jorunn Hauff
Foreldreutvalg for grunnskole
FUG
Foreldrevakter/nattravn i Lura bydel

Er det noen foreldre som kan stille som vakter/nattravn i området rundt Lura bydelshus førstkommende fredag 20.september kl 18.45-ca kl 23. Høstens første DANCE ON arrangeres for ungdommer på Lura bydelshus.
Tema er NEONparty for 8.-10.trinn og det ventes en god del ungdommer. Hovedområder: rundt Lura bydelshus, idrettsbanene, Tryggheim skole, Rema 1000 i Gamleveien, Porsholen barneskole. (Det er også mulig å hjelpe til innendørs.) Kaffe og te serveres på bydelshuset. Nattravn-refleksvester lånes ut. Voksne i bydelen oppfordres til å gå kveldstur i nærområdet rundt bydelshuset, slik at ungdom får en trygg vei til og fra hjemmet og busstopp. Kontakt: Solveig Engelsen, fritidskonsulent Lura bydelshus/Sandnes kommune – kultur. Tlf. 415 14 031 Epost: solveig.engelsen@sandnes.kommune.no eller facebook: Lura bydi Foreldre oppfordres til å ta kontakt dersom det ønskes mer informasjon om arrangementet.