Velg seksjon Framside
Telefon: 51 71 20 80 Faks: Bhg mobil : 47 79 29 32 Send e-post til oss
Redaktør: Hanna Skartveit
Digitalt foreldremøte for skule og barnehage 26. mai kl. 19:00
Føredraget vil sette fokus på korleis vi har det saman både heime og på skulen - fordi dette er kjempeviktig for helse og livskvalitet. Korleis barna våre har det heime, i barnehagen og på skulen er ferskvare og dette er noko vi vaksne kan gjere noko med.

Denne gongen blir det eit digitalt foreldremøte fordi vi framleis er i ein pandemi og ikkje kan samlast.Eit digitalt foreldremøte har dessutan sine fordelar der føresette kan sjå på når det passar dei, det kan spolast tilbake og ting kan repeterast. Undervegs i føredraget blir det stilt spørsmål som aukar bevisstheita til oss vaksne. Alle heimar vil få tilsendt eit hefte som ein kan notere i.

Innkalling til møte blir sendt på Teams.

Opptak av føredraget vil vere tilgjengeleg for alle inviterte eit par veker etterpå. Meir informasjon kjem.

Set av datoen og gled deg!