1.trinn
Redaktør: Arne Raunholm
Ny skole på Figgjo

Planene for ny 1. - 10. skole på Figgjo er nå kommet et godt stykke videre

Det kan selvsagt bli endringer, men den presentasjonen du finner under dokumenter her på siden (og under trinn) vil nok stemme ganske godt med det endelige resultatet. Vi får en romslig og funksjonell skole med et variert uteområde. Utpå nyåret vil vi invitere med foreldrene til en kreativ dialog om bl.a. uteområdet. Her på den "gamle" Figgjo skole har vi hatt stor nytte av den innsatsen foreldrene har lagt ned i skolegården. Dekkparken og klatretårenet er våre mest populære aktivitetstilbud for elevene i friminuttene.

NB! Plandokumentet er et "stort og tungt" dokument. Vent med å bla i dokumentet til det er ferdig opplastet. Det kan ta et minutt eller to eller tre alt etter hvike maskin det lastes ned på.