Her finn du trinna Framside
Besøksadresse: Gåsevikvegen 2 4355 Kvernaland Telefon: 51 77 65 00 Send e-post til oss
Postadresse: Postboks 38 4349 BRYNE
Redaktør: Karl Inge Aksnes- +47 928 41 927
Innlogging heimeside
Logg inn
Tilgjengelegheitserklæring
Takk for turen!!

For ein fantastisk gjeng å vera på tur med.

Vêret var med oss når me nå skulle på tur - heile gjengen. Ungdommen sykla fantastisk fint, og det var ein stolt rektor som kjørte forbi dei lange rekkene med Frøylandsungdom på veg tilbake. Alle gjekk ein god tur i flott terreng på Ålgård, og stemninga var super. Nokre våte sko kjem dei nok heim med, men elles var det berre godt humør.

Flott å sjå at elevane stiller med syklar og hjelm. Me har fokus på trafikkopplæring og sikkerhet når me er ute. Dette er dei gode på.

Eg legg ved eit familiebilete som er tatt oppe ved Stemmen på Ålgård. Nokre elevar var alt dratt ned, men eg trur at me fekk med oss dei aller fleste.

Ha ei god helg alle mann!

Main Image
Bilete 1 av 2