Her finn du trinna Framside
Besøksadresse: Gåsevikvegen 2 4355 Kvernaland Telefon: 51 77 65 00 Send e-post til oss
Postadresse: Postboks 38 4349 BRYNE
Redaktør: Karl Inge Aksnes- +47 928 41 927
Innlogging heimeside
Logg inn
Tilgjengelegheitserklæring
Skoleløp - TV-aksjonen 2023!

Det er samlet inn kr 28 920,- gjennom skoleløpet som ble gjennomført av elevene på Frøyland ungdomsskule, fredag 20. oktober. Pengene er blitt sendt til  årets TV-aksjon Redd Barna - La barna leve i fred! TUSEN TAKK til alle som sponset elevene, for kakebaking og bidrag til kakebordet og for elevene som gjorde en super innsats!

ÅRETS TV-AKSJON:
TV-aksjonen NRK 2023 går til Redd Barnas arbeid for å hjelpe barn som er rammet av krig og konflikt. Hvert sjette barn i verden
vokser opp i krig og konflikt, og det har aldri vært så mange barn på flukt som nå. Årets TV-aksjon går til tiltak som gjør familiene,
skolene og nærmiljøene tryggere for barn i Ukraina, Syria, Bangladesh, Sør-Sudan, Den demokratiske republikken Kongo og Norge.

Skoleløpet gir elevene en mulighet til å bidra og er med på å bevisstgjøre elevene om temaet for årets TV-aksjon.