Publisert: 16. august 2023 | Sist endret: 16. august 2023 | Forfatter: Svein Gulbrandsen

Velkommen til 5. trinn

Etter en lang sommerferie er det endelig på tide å starte skolen igjen - nå som 5. klassinger. Vi gleder oss til å se dere torsdag 17. august. Vi er heldige og beholder samme base/klasserom som vi hadde i fjor - så alle husker nok veien. Skoledagen starter kl. 08.30, men allerede fra 08.15 vil det være kjente lærere ute i skolegården - for de som ønsker å slå av en prat. Dagen varer til kl. 14.15.

De første skoledagene blir preget av sosiale aktiviteter, lek - og mye arbeid som faddere for skolestarterne. Men vi vil også ha litt tradisjonelt skolearbeid. Elevene må derfor ha med seg godt utstyrt pennal. Husk også mat og drikke til lunsj!

På hjemmesiden her vil det publiseres timeplan og mye nyttig informasjon. Vi anbefaler derfor at du legger deg til som abonnent, slik at du får beskjed når det legges ut ny informasjon.

mvh

Anniken, Bjørn Vidar, Cristhine, Silje, Svein og Tonje