1. trinn
Haneholmveien 170 3230 SANDEFJORD Vis på kart
Telefon: 33 41 73 40 Send oss e-post
Redaktør: Gunnar Straand
Svar på ofte stilte spørsmål.

1. Adresseendringer. Navn, telefon og e-post (og lignende). Gjøres av deg på Visma Skole. Adressen din må samstemme med registrert adresse på Folkeregisteret.
  2. Melk. Bestilles på nettet. Skolelyst
  3. Delte hjem. Meld fra til kontaktlærer om dere ønsker at informasjon skal sendes til begge foresatte.
  4. Religiøse markeringer. Skolen har to årlige arrangementer av religiøs karakter med et livssynsnøytralt alternativ. Til jul er det en julegudstjeneste og et alternativt opplegg på skolen. I mai reiser 1.-4.trinn på en pinsesamling og det arrangeres et tilsvarende livssynsnøytralt opplegg på skolen. Aktiv påmelding til alle arrangementene gjøres senhøstes. Filen ligger også på forsiden av hjemmesiden.
  5. Gjenglemt tøy. Legges i innkjøpte putekasser ved B-inngang, bibliotek og ved SFO. Kassene tømmes i høstferien, i juleferien, i påskeferien og til sommeren.
  6. Skolens sluttider. Se klassens timeplan på Zokrates.
  7. Skyss. Nasjonale retningslinjer om alder og avstand gjelder. Elever har ikke rett til skyss fra leksehjelp, verken buss eller taxi. Elever med legeattest kan ha rett til skyss fra SFO.