Meny
Velg seksjon Forside
Klasse 1
Klasse 2
Klasse 3 og 4
Klasse 5
Klasse 6
Klasse 7
Klasse 8
Klasse 9
Klasse 10
Skottnesveien 257 8373 Ballstad
Telefon: 760 56 860 Send oss e-post
Calendar
Title and navigation
Title and navigation
<<<mai 2025><<
mai 2025
mtotfls
28293001020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829303101
02030405060708
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Hei!
Neste fredag (9.mai) springer hele barnetrinnet 1-7 til Høydebassenget og tilbake for å vise at vi støtter barn med kreft og forskning som skal hindre kreft. Elevene oppfordres denne dagen til å ha på fotballtrøye. De som ikke har drakt kan låne på skolen. Mer info om fotballtrøyefredag her: https://www.barnekreftforeningen.no/fotballtroyefredag

Skolen har laget en spleis som går til barnekreftforeningen. Spleisen kan brukes av foreldre og andre som ønsker og være sponsor for elev(er) som viser sitt engasjement på Ballstad for en god sak! Det kan for eksempel være et gitt beløp per runde opp til Høydebassenget. https://www.spleis.no/project/428702
Vi fyrer opp grillen denne dagen, så elevene kan ha med seg mat til det dersom det er ønskelig. 
Vi gleder oss! 
Hilsen lærerne på1.-7.trinn 

Det er en glede å publisere Udirs små filmer, der Ballstad skole er en av bidragsyterne.I denne episoden besøker vi ungdomstrinnet på Ballstad skole i Lofoten. Vi møter rektor, elever og lærere som viser hvordan de arbeider med det tverrfaglige temaet bærekraftig utvikling. Elevene får erfaringer med både de økonomiske, sosiale og miljømessige sidene ved bærekraftsbegrepet både i og på tvers av fag.

Praksisreisen: Arbeid med bærekraftig utvikling i og på tvers av fag on Vimeo

I Praksisreisen besøker Udir ulike skoler rundt i landet. De møter elever, lærere, og skoleledere som forteller om hvordan de i fellesskap har arbeidet med læring og utvikling i fagene. I serien deler de praksisnære historier fra skolehverdagen som kan være til inspirasjon.



10. klasse hadde en lærerik skoletur til Berlin fra 16.-19. september.