KLASSER Klasse 4
Klasse 5
Klasse 6
Klasse 7
Besøksadresse Skipsbyggergata 19 A 4077 Hundvåg Telefon: 51913770 Send oss e-post
Postadresse Postboks 8069, Forus 4068 STAVANGER
Rektor: Nina Elise Grødem
Ukeplaner
Ukeplaner 4. trinn
Periodeplaner 4A
Calendar
Title and navigation
<<<mai 2024><<
mai 2024
mtotfls
29300102030405
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Innlogging på nettside for ansatte
minadmin.no

Alle elever har rett til å ha det trygt og godt på skolen. Vi ønsker å gi dere foreldre informasjon omkring denne rettigheten, og forteller her om saksgangen hvis barnet ditt føler seg utrygg på skolen. Når du trykker på "Les mer" i artikkelen, kommer det opp mer tekst og flere dokumenter som omhandler dette området:
SAKSGANG:

1: Gi beskjed til kontaktlærer/SFO ansatt eller ledelsen på skolen hvis barnet ditt er utrygt på skolen og/ eller opplever krenkelser/mobbing. Fyll ut "melding om utrygghet" som leveres til skolen.
2: Skolen vil straks sette igang undersøkelser, for å finne årsaker og involverte samt sjekke saken for aktuelle tiltak
3: Dersom undersøkelsen bekrefter behov for en aktivitetsplan, lager skolen en slik plan, i samarbeid med elev og foreldre som har meldt saken.

I dag hadde skolen storsamling/sangsamling: Sommerfugl i vinterland.

Skolen har "Gleding fra hjertet" som tema i desember. Den 13. desember hadde vi en fin samling omkring et lysende hjerte i skolegården, og vi sang TENN LYS!

Alle stemte godt i, og elevene på 1. og 2. trinn gikk Lucia rundt det lysende hjertet:-)

Takk til FAU som kom med lussekatter til skolen.

Hele skolens område skal være trygt å ferdes i for alle barn på Buøy skole, til enhver tid. Derfor setter vi inn et støt for å sikre at hele skolens område blir bilfrie soner, det vi kaller hjertesoner. Det betyr at barn som blir kjørt til skolen skal settes av på dedikerte steder som er utenfor skolens areal.
På tross av at det finnes såkalte ‘hjertesoner’ på skolen, ser vi at mange fremdeles kjører opp på skolens område for å slippe av barna sine om morgenen. Dette skaper trafikksituasjoner som kan være farlige for barna som er på vei til skolen.
Skolen og FAU ber om at ALLE respekterer hjertesone-regelen og benytter avsettingsplass som er skiltet ved Rosenberg/Clipperveien. Det ligger på andre siden av gata for innkjørselen til skolen. Barna kan benytte undergangen for å komme seg til skolen derfra.
I en tid fremover vil vi kjøre en HJERTESONE-KAMPANJE hvor det vil være vakter plassert ved skolens innkjørsel ved Clipperveien for å unngå trafikken i skolens område og for å vise vei til området barna kan settes av på.
Vi takker på forhånd for samarbeidet! Dette gjelder alle våre barns sikkerhet.
Skiltet "Hjertesone" som er plassert ved skolens område forteller at vi er en "hjertesone-skole", og at man IKKE skal kjøre inn til skolen for å sette av barna.

La barn leve i fred! Det sprang ivrige jenter og gutter på Buøy skole for på ukas siste dag. Det var en imponerende innsats og elevene hadde vært flinke til å få inn sponsorer!

1. 3. og 4. klasse ved Buøy skole har vunnet i Beintøftkonkurransen for sitt årstrinn, og hver av klassene får kr. 1000,- i premie.

Vi gratulerer med innsatsen!

Fredag 20. oktober springer Buøyelevene til inntekt for NrK sin TV-aksjon som går til Redd Barna. «La barn leve i fred» er årets tema for aksjonen, og i år er dette mer aktuelt enn noen gang. Mer informasjon kommer fra den enkelte klasse. Link til innbetaling blir lagt ut på hjemmesiden under dokumenter her. Tusen takk for at du er med å hjelpe barn som er rammet av krig og konflikt!