Publisert: 09. august 2023 | Sist endret: 09. august 2023 | Forfatter: Leif Anders Haanes

Velkommen til skolestart!

Skolens ansatte har ladet batteriene godt i sommer, og SFO er allerede i full gang for de yngste elevene. Torsdag 17. august ønsker vi alle nye og gamle elever velkommen til skolestart. Som ny rektor på Justvik blir det ekstra moro og spennende å møte alle elevene. Jeg har de siste åtte årene jobbet som undervisningsinspektør på Fagerholt skole, men gleder meg nå veldig til å bli kjent med Justvik sine elever, foreldre og resten av nærmiljøet. Jeg vil hilse kort på under foreldremøtene nå under oppstarten av skoleåret, og ser frem til samarbeid både med FAU og andre arenaer. Ikke nøl med å ta kontakt!

Vi skal ta dere alle imot med varme og omsorg, noe som gjelder spesielt for våre 26 nye førsteklassinger.

2. - 7. trinn møter som vanlig kl 0830

1. trinn møter ved flaggstanga kl 0900

Her er "Start- og slutt-tider alle trinn"  dette skoleåret.

Her er skoleruta for 2023-2024.

Leif Anders Haanes
Rektor | Justvik skole