SFO

Kristiansand kommune bruker Visma Flyt Skole som administrasjonssystem, og her foregår kommunikasjon også med SFO.
SFO mobil: 46 89 47 05
SFO-leder Renate Grødum kan kontaktes enten via Visma eller e-post: renate.grodum@kristiansand.kommune.no

Oppstart SFO august 2023

Hei og velkommen til nyttt SFO-år.

Da nærmer det seg oppstart på nytt skoleår og oppstart på SFO. Håper alle har hatt en fin sommer og er klare for SFO.
SFO åpner igjen mandag 31.juli og vi gleder oss veldig til å treffe nye og kjente barn.
I oppstarten vil vi jobbe mye med å bli kjent med hverandre og at de nye blir trygge og blir kjemt på SFO og skolens område.

Her kommer litt info om dagen på SFO:
Vi åpner kl 7.30. det er mulig å spise frokost på SFO frem til 8.15.
Så blir det mye lek både inne og ute. Vi kommer til å dele gruppa mye i to under aktiviteter og måltid. 1.trinn i en gruppe og 2.-4.trinn i en annen. Dette for å skjerme de nye, slik at de kan bli trygge og bli kjent med hverandre. Det er selvfølgelig mulighet å leke på tvers også.
Ca kl 10.30 rydder vi, vasker hender og spiser medbrakt matpakke.
Etter mat kler vi på oss og går ut.
Kl 13.30 serverer vi et måltid.
Så leker vi til barna blir hentet og SFO stenger kl 16.30
Ta med:
- Matpakke og drikkeflaske
- Klær etter vær. VI er ute hver dag uansett vær.
- Skiftetøy

Vi gleder oss til oppstart.
Minner om planleggingsdager mandag 14.august og tirsdag 15.august. Da er SFO stengt.
Planleggingsdager skoleåret 2023/2024:
14. og 15.august 2023