Publisert: 02. januar 2024 | Sist endret: aldri | Forfatter: Leif Anders Haanes

Skolen er stengt onsdag 3. januar

Oppvekstdirektøren har etter samråd med kommunedirektøren besluttet at skolene i Kristiansand holdes stengt onsdag 3. januar. Begrunnelsen er blant annet at det ikke er kapasitet til sikkerhetsmessig forsvarlig snørydding – dette gjelder rømningsveier, adkomster, utfordringer med trafikksikkerhet i og rundt skoler og langs gang- og sykkelveier.

For Justvik skole sin del betyr dette at kun barn på 1. - 4. trinn der foresatte har samfunnskritisk arbeid, samt barn med særlig behov, kan benytte seg av SFO. Dersom dette gjelder ditt barn send en e-post til renate.grodum@kristiansand.kommune.no.

For alle andre elever vil det legges ut en alternativ dagsplan på hjemmesiden under det enkelte trinn. Lærere kan kontaktes på melding i Visma for praktiske avklaringer, men det blir ikke gitt digital undervisning.

Dersom ikke annen informasjon sendes ut møter elevene som vanlig torsdag 4. januar. Alle må holde seg oppdatert på Visma og her på hjemmesiden.
De som ikke har registrert mobilnummer i Visma bes legge dette inn for å kunne motta beredskaps-SMS.