Publisert: 04. januar 2024 | Sist endret: 04. januar 2024 | Forfatter: Leif Anders Haanes

Skolen åpner igjen fredag 5. januar

Vi er glade for å endelig kunne åpne skolen igjen for elevene våre. Vi håper alle har kommet seg gjennom både juleferie og de siste kaotiske dagene med både helse og humøret i behold. Takk for tålmodighet og forståelse. Det er mange som har jobbet på spreng for å sikre at det er forsvarlig å åpne skolen igjen.

Skoleskyss sier AKT skal gå som normalt, og kommunen har sagt at gang- og sykkelstier skal være åpne. Dette betyr at vi også i morgen oppfordrer til minst mulig biltrafikk til og fra skolen. Elevene går dersom de har mulighet til det. Unngå brøytekanter og bruk refleks!

SFO er åpent fra kl 0730 og skolen starter kl 0830. Uteområdet på skolen er begrenset på grunn av sikkerhet og på grunn av snømengdene.

Parkeringsplass, rundkjøring og HC parkering blir brøytet, men det er mindre kapasitet enn vanlig på grunn av snømengdene. Vi oppfordrer til å vise hensyn og være oppmerksomme.

Til dere som har skolemelk: Denne kan ikke forventes levert før tirsdag 9. januar.

Se øvrig info i felles kommunal pressemelding her