Publisert: 22. mars 2024 | Sist endret: 22. mars 2024 | Forfatter: Leif Anders Haanes

God påske alle leseløver!

I det vi sier "påskeferie" på Justvik, kan vi også takke for noen fine uker sammen etter vinterferien.

Alle trinn har gjennomført perioden "Leselyst" med sine ulike temaer, forfattere og sjangere. Noen trinn har laget egen avis, noen har hatt lesevake (med overnatting på skolen) og noen har satt rekord i antall leste bøker.

I tillegg har vi hatt åpent bibliotek på tirsdager kl 17-19. Vi var spent på hvordan elever, foreldre og lokalmiljøet ville respondere på tilbudet, men kan konkludere med at det har vært en stor suksess. Det er spist masse vafler og kjeks, drukket mye saft og kaffe, og best av alt; lånt ut MANGE bøker. Et uformelt treffpunkt for alle på Justvik, der oppmøtet har vært bra og mange har tatt turen innom. Vi ønsker å være en skole for alle. Takk til alle som hadde anledning til å komme innom for en prat og en kjas. Og kanskje en størst takk til Grethe på kontoret som ordner og legger til rette for at vi kan gjennomføre ting som dette. Hun er gull verdt!

Under følger en bildekarusell fra ulike ting vi har holdt på med siste ukene, blant annet fredagens flotte fellessamling i regi av 4. trinn.

God påske fra alle oss på Justvik!