Velg avdelinger Framside
Vervarsling frå yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Elevundersøkinga

Klepp ungdomsskule er ein <RESPEKT>-skule

Fredag før påskeferien var det storsamling på skulen vår.

Det var kjekke innslag på scenen - og god aktivitet og sang frå salen.

Elevrådstyret stilte på BUK 14. mars, der ei hovudsak var fordeling av straksmidlar på 35 000 kr.

Klepp ungdomsskule sitt forslag vant - i lag med Orstad skule!

Her er bilete frå julesamlinga - ei fantastisk flott samling!

Det var rødhette på tysk, drømmerommet i k&h, det var dans, juleevangeliet i MindCraft og ein super musikkvideo.

Tusen takk for samarbeidet denne hausten - alle elvane, tilsette og heimar! God jul!

Klage på vurdering er regulert i kapittel 5 i forskrift til opplæringslova.

Elevar og føresette kan klaga på standpunktkarakterane på avgangsfag.

På 8.trinn gjeld dette valfag, på 9.trinn valfag og mat & helse og på 10. trinn gjeld det alle faga siste skuleår. Musikk avsluttast til jul i 10.trinn.
I 10. trinn har ein og klagerett på eksamen.

Klikk "Les meir" for informasjon om standpunkt og om føring av fråvere.

Den seinaste tida har vi sett urovekkjande mange hendingar med barn i eller tett på jernbanesporet.

I Bane NOR er vi opptekne av at alle skal vita kor farleg det er å vera i spor og nær høgspent. Sjølv om jernbanen er vårt sikraste transportmiddel så er det dessverre påkøyringar og ulykker knytte til høgspent. Heldigvis skjer det forholdsvis få alvorlege ulykker på norsk jernbane, men det går dessverre årleg liv tapt i påkøyringar. Vi ønskjer å bidra til at barn og unge får den kunnskapen som er nødvendig når ein lever tett på tog, skjenegangar og høgspentinstallasjonar.

Robuste elevar blei hedra og rektor beklaga igjen paraplyen på Sorpeløpet!

Flott storsamling med full aula og gode gang! 9. trinn fekk synt fram folkedans, og heile salen fekk bevega seg i The wiggle dance!

Sorpeløpet 2023 blei ein suksess pga elevar som samarbeida og stod på gjennom hinder og gjørme og vatn! Fantastisk innsats av dei tilsette som gjorde løpet mogleg dette året og. Klikk på les meir for lenker til TV-reportasjer og alle bileta!