Haugen 12 4323 Sandnes. Postadresse: Postboks 583, 4302 Sandnes
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Litt informasjon ...og god høstferie

Bilde: Lisa Aisato

Elevene våre tar nå i ettermiddag en velfortjent høstferie etter syv uker med travel skolestart etter sommerferien. Skolen håper alle elevene får en flott ferie !

Sist uke åpnet vi endelig den nye kantinen vår. Den er på samme sted som sist, men vi har fått oppgradert med nye bord/stoler og er veldig fornøyd med resultatet. Systemet for kjøp av mat blir det en liten omlegging på over høstferien. Vi starter da opp med klippekort som blir kjøpt på forhånd. Vi kommer med mer detaljert informasjon om dette over ferien.

Ombyggingen av lokalene til FA (forsterket avdeling) er i rute. Vi ser veldig fram til å ta i bruk disse lokalene ved årsskiftet. Det har vært noen dager nå med vel mye banking og lyd i lokalene ….men det går rette veien, og arbeidsfolkene er gode til å ta hensyn til at det må være rolig slik at undervisningen kan gå som normalt.

Elevråd og FAU har nå konstituert seg for dette skoleåret:

Cecilie Louise Falkeid er ny leder av elevrådet.

Thor Magne Seland er ny leder for FAU.

Lykke til med viktig arbeid til begge to !

Se forøvrig link under for å lese referat fra oppstartsmøtet FAU:

Referat FAU 1.oktober 2019

God høstferie til både foreldre og elever fra alle oss på Lundehaugen !

Jone (rektor)