Meny
Vel klasse 4.klasse
1.klasse
2.klasse
3.klasse
4.klasse
5.klasse
6.klasse
7.klasse
8.klasse
9.klasse
10.klasse
SFO
Bygdaveien 56 4333 Oltedal
Telefon: 51614800 SFO 95294809 Send e-post til oss
Redaktør: Målfrid Heien Førde
Oversett siden til et annet språk
Translate page to another language
Traducir la página a otro idioma
Calendar
Title and navigation
Title and navigation
<<<juni 2020><<
juni 2020
mtotfls
25262728293031
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405
Denne gongen gjekk turen til gapahuken på Moen. Vi hadde eit nydeleg vèr! Vi hadde det kjekt med sporlek, kranse- og hyttelaging.

Vi har vore på tur til Osen, og vi tok med oss temaer frå matematikk og naturfag. I matematikk jobba vi med brøk og fann pinnar som vi målte med og skreiv med i sanden. I naturfag jobba vi med Teknologi og konstruksjon. Her var elevane i grupper og laga lavvoar. Det var ein kjekk tur der elevane koste seg med litt annleis aktivitetar. Elevane leikte mykje med leira som er i Osen. 

Vi i 4.klasse tok turen til trelavvoen. Vi hadde Kunst og handverk ute der vi spikkar fram små figurar og vi laga andre, morosamme og kreative figurar i naturen med utklippa auge. Vi hadde eit flott klasserom ute i det fri.

Her er oversikten over kontaktlærarane for neste skoleår. Nokre trinn vil ha to kontaktlærarar.

1.kl - Aina S. Lomeland

2.kl - Målfrid Hanedalen og Cecilie R. Sjo

3.kl - Marita T. Aase og Tina Oftedal

4.kl - Bjørg Hauge og Tina Oftedal

5.kl - Hege Gilje Stokke

6.kl - Karl Bredenbekk

7.kl - Elin V. Sandstøl

8.kl - Sara Skjæveland

9.kl - Skjalg Oltedal

10.kl - Petter knutsen


Oppdatert informasjon vedr tilbud for barn som ikke kan være hjemme alene. 2 grupper av barn kan ha rett på tilrettelagt tilsyn:

1) Ekstra sårbare barn (ny)

2) Tilbud når foresatte har kritisk samfunnsfunksjon eller virksomhetskritisk oppgave

Vedr pkt 1) Det er ulike faktorer som kan øke sårbarheten hos barn og ungdom, og gjøre at de har behov for tettere oppfølging. Skole- og barnehageeiere utvider derfor sine tilbud til flere barn og unge med særskilte omsorgsbehov. Den enkelte skole, som kjenner barna best gjør konkrete og individuelle vurderinger av hvem som bør få dette tilbudet. Dette gjør de sammen med andre lokale faginstanser. Momenter i denne vurderingen kan være om barna for eksempel har fysiske eller psykiske funksjonshemminger, er omfattet av tiltak fra barnevernet eller andre hjelpetiltak.

Skolene tar hensyn til: Individuelle forhold (sykdom, diagnoser), familiesituasjon (alvorlig sykdom, ruslidelser, høyt konfliktnivå) og/eller miljø (fattigdom, kriminalitet, mangel på sosialt nettverk).


Vi har no vore gjennom over ei veke med heimeundervisning, og eg håpar det står bra til med dykk i denne krevjande tida.  Regjeringa har nå bestemt at alle landets skolar og barnehager fortsatt skal vere stengt til og med 13.april. Det betyr at vi skal fortsetje med heimeundervisning fram til påske. Dei tilsette på skolen jobbar hardt for å legge til rette for at undervisninga skal bli så god som mulig. Vi er imponert over det arbeidet som blir gjort rundt om i heimane. Takk for den innsatsen de føresette gjer med å følge opp skolearbeidet til barna dykkar. Vi hadde ikkje klart dette utan dykkar innsats.

Vi viser til Gjesdal kommune som kontinuerleg oppdaterar si heimeside når det gjeld koronaviruset.

Det er mulig å lese om koronaviruset på ulike språk. Her er også video om karantene og isolasjon på ulike språk. 

Vi har fått ein kvardag kor mykje plutselig har blitt veldig annleis, med heimeskole og lite direkte kontakt med venner og lærarar på skolen. Det kan hende at elevane kjenner på behov for å snakke med vaksne frå skolen. Dei er i dialog med lærarane sine, men kanskje er det også ønsker om å slå av ein prat med helsesjukepleiar, Kristin, sosiallærar, Andrè eller miljøterapeut Elise. 

Desse vil vere tilgjengelege for elevane i så stor grad dei kan. 


Dette kan du gjere om Chromebook sluttar å fungere: