Meny
Velg seksjon Framside
Ølvesvegen 461 5637 Ølve
Telefon: 53487801 Send e-post til oss
Redaktør: Hildegunn Håbrekke
Lenkjer til omtale av skulen
Radio Folgefonn
Vervarsling frå yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Gå til Its Learning
Calendar
Title and navigation
Title and navigation
<<<september 2020><<
september 2020
mtotfls
31010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
05060708091011
Skuledagen

Skulen er open frå kl. 08.00 – 14.30 kvar dag. Den tek til klokka 08.15, og sluttar 14.15. Borna i gruppe 2 har fast kjernetid frå kl. 08.15 – 11.00 kvar dag. Det same gjeld for Gruppe 1, med unntak av tysdag då dei har uteskule.

Innanfor kjernetida vil me halda felles eller individuelle presentasjonar både innan dei prosjekta det vert arbeidd med og med ulike typar montessorimateriell. Det vert gitt presentasjonar og arbeidd med alle fag. Faga er integrert i den individuelle arbeidsplanen. Dei estetiske faga: kunst og handverk, musikk, kroppsøving og symjing er lagt til timane etter midttimen, men dei vert integrert i kjernetida der det er naturleg i forhold til anna arbeid.

Me et lunsj frå kl. 11.00 til kl. 11.30. Måltidet skal vera ei hyggjeleg fellesstund. Borna har som del av sine arbeidsoppgåver å gjera klar til smørjelunsj dagleg. Dei lagar ein slags buffèt med pålegg og brød, korn og nøtter. Nokre gongar har me varm lunsj, oftast laga av foreldre eller andre slektningar. Etter lunsj har alle ein klokketime med fri leik ute. Det er viktig at borna alltid er kledd for uteaktivitetar, uansett vær. Me er lenge ute, og det kan vera både surt, kaldt og vått. Når me er godt kledd er det kjekt å ha god tid til å leika ute.

Frå klokka 12.30-14.15 er det andre arbeidsøkt, og det er i ettermiddagsøktene at borna har kroppsøving og kunst og handverk.

Skulen har eit unikt uteområde. Her har me nærleiken til naturen, gode område for ballspel og fleire leikeapparat. Me har òg både drivhus, høner og grillhytte på området. Aktivitetar knytt til drivhus og stell av høner er ein del av vår pedagogiske plan, og ein viktig del av heilskapstanken.