Artikkel
Informasjon om 17. mai

Det nærmer seg 17. mai, og her kommer litt informasjon om barnetoget. Toget starter ved Sandnes rådhus og avsluttes på Ruten. Sandved skole går som nr. 7 i toget (Felt A), rett bak Sandved skolekorps. (Se vedlegg.) Barnetoget, folketoget og russetoget følger samme trasé i år. (Se vedlegg.)

Oppmøte ved Sandnes Rådhus: Senest kl. 09.30
Start: Kl. 09.45

Skolen gjennomfører som tidligere år «prøvetog». I år blir det 15. mai kl. 11.15.

Øvrig informasjon fra Sandnes kommune ligger her.

Trinnene går samlet bak hver sin trinnfane, og det er foreldrekontaktene i klassen som har ansvaret i toget. Foreldrekontaktene har fått all nødvendig informasjon via klassens kontaktlærer.

Marsjrekkefølge for Sandved skole:
Skolefane
Flaggborg
7. trinn
1. trinn
2. trinn
Etc.

Det er viktig at alle er på plass for å hente de minste barna når toget er ferdig. Barna skal ikke tas ut av toget før det er avsluttet og løser seg opp.

Vi ønsker alle en flott feiring.