Velg seksjon Framside
Redaktør: Linda Refvik
Vervarsling frå yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Praksisplan 2023 - 2024

Engelsvoll skule er ein praksisskule. Her får framtidige lærarar verdifull erfaring i kva det vil seie å vere lærarar, med god veiledning og tett oppfølging av erfarne lærarar.

For at studentane skal få så brei praksiserfaring som mogeleg, vil vi legge til rette for at dei får prøve seg på alle steg. Samtidig er det spennande for oss som skule å kunne ta imot studentar som sit på den ferskaste kunnskapen om kva forskning seier er god undervisning.

Skuleåret 2023 - 2024 er det Njål Sikveland, Trine Skaret og Ellen K. Simonsen som skal ta imot studentar frå lærarutdanninga.

Studentane som kjem til skulen vil følgja praksisplanen vår. Denne planen tek utgangspunkt i skulen sin visjon, verdiar og satsingsområder. Alle studentar skriv under på taushetserklæring.

Me gler oss til å ta i mot studentar!