Velg seksjon Framside
Telefon: 51786500 Send e-post til oss
Redaktør: Linda Refvik
Vervarsling frå yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
På den stor SFO-dagen fikk vi besøk av selveste Lightning McQueen :) Her fikk barna møte På hjul mot mobbing og alle fikk hvert sitt armbånd. Bilen var spennende å barna fikk sitte i bilen hvis de ønsket. Vi fikk også besøk av Jærbladet som ville lage et innlegg til avisen.

I dag feiret vi den store SFO-dagen her på Engelsvoll SFO. Tema for i år var: Aktivitet og bevegelsesglede.

Barna ble delt inn i 4 grupper med en voksen leder på hver gruppe. Vi skulle gjennomføre en rebus løype med 8 poster, der annen hver post var en fysisk aktivitet og resten var refleksjons oppgaver :) Gruppene består av aldersblandet fra 1-4 steg og på tvers av vanlige lekegrupper. Dette for å skape samarbeid, mestring og inkludering. Vi fikk strålende vær og alle var i godt humør :)

4.steget har laga flotte kort og pepperkake på pinne. Dette vil vera til sals i butikken vår på torsdag. i tillegg kan de kjøpa mange andre fine ting frå Hei Verden.

3 steg har hatt flere runder med svømming og alle elevene kommer hjem med diplom i dag :)  Det er en fantastisk gruppe å ha i vannet.

Link til siden ligger på høyreside under diverse dokumenter