Velg seksjon 9. klasse
Telefon: 51700201 Send e-post til oss
Redaktør: Sjur Atle Kleppa
Gå til Google Classroom
Kjekk dag på isen med ungdomstrinnet.

Her kjem informasjon om endringar i skulemelkordninga

Til føresette

Nasjonale prøver vil bli tatt i perioden 31. august-25. september på Forsand skule.

For meir informasjon om nasjonale prøver, sjå her.

Mvh. rektor Monica Helgøy

Forsand skule ber alle foresatte om å sjekke for hovudlus denne veka.For meir informasjon frå FHI, sjå her

Vi anbefaler å lese  det Fylkesmannen i Rogaland skriv om elevar sin rett til å ha eit godt psykososialt miljø på skulen.

Alle elevar skal ha det godt på skolen

Forsand skule vil opne for at alle elevar kan kome tilbake til skulen i løpet av veke 20.

10. klasse er fyrst ut og vil kome til skulen allereie måndag 11.05.20. For 5.-9. klasse vil undervisninga på skulen starte onsdag 13.05.20.

Plan for opning av heile skulen vil bli publisert her i løpet av måndag 11.05.20

Dette gler vi oss til!

Har du spørsmål kring opninga av skulen, ta kontakt!

Med vennleg helsing rektor Monica Helgøy

Sandnes kommune har laga ein informasjonsvideo med spørsmål og svar frå radmann, ordførar, kommunaldirektør og kommunelege. Sjå video her

Her finn du alle dei 688 spørsmål elevane i Sandnesskulen sende inn. Sjå lenke: her

Forsand skule sende inn 52 spørsmål.

Skulen vil takke alle elevar, ansatte og føresette for ein utruleg innsats i den tida vi er inne i.

Eg er imponert og takksam.

No ventar vi alle på kva regjeringa vil bestemme 8. april - straks etter pressekonferansen vil skulen starte planlegginga av det tilbodet regjeringa då bestemmer at elevane skal få etter påske.

Vi ønsker dokker alle ein riktig god påske!

Helsing Monica Helgøy, rektor

Det er opprettet en kontakttelefon for barn, ungdom og foresatte som ønsker kontakt med skolehelsetjenesten. Mer info om dette er lagt ut på helsestasjonstjenester- hjemmeside. Se link: https://www.sandnes.kommune.no/helse-sosial/helse/helsesykepleier-i-skolene/

Skolen vil være bemannet i administrasjonen hverdager fra kl 08.00-15.00.

Har du behov for å hente noe fra skolen sine lokaler, vennligst ta kontakt med rektor Monica Helgøy på tlf 917 82 207.

Sosiallærer Katrin Persche vil være tilgjengelig alle dager, til alle tider, på tlf: 958 88 663.

Vennligst ikke nøl med å ta kontakt. Vi vil takke dere for romslighet og forståelse i denne tiden. Det er godt å møte forståelsesfulle foresatte.

Rektor Monica Helgøy

Hei, som dei fleste forhåpentligvis har fått med seg så held skulen stengt i to veker, men det er viktig å presisere at elevane ikkje dermed har fri. Det vil seie at i morgon fredag blir det litt meir fri, sidan det må planleggast litt rundt organisering av skuledagane framover. Dei har eit kåseri som skal inn i norsk, samt eg skal ha inn ei mattelekse. Så er det lov å bruke elevane til hjelp heime, dei fleste har tre timar med "Innsats for andre".

Måndag klokken 08.15 skal alle elevane logge seg inn på ein videochat der eg går litt gjennom opplegg og kva dei skal gjere framover. Informasjon til elevane vil gå gjennom Classroom, så det er viktig å seie til dei at dei må inn å sjekke Classroom kvar morgon. Så skal eg gjere mitt beste for å gje dei den undervisninga dei har krav på samtidig som eg tek meg av mine eigne.

Lærarane som har dei ulike elevane til bestemte tider har eit ansvar for å vere tilgjengelege om det skal vere noko. Samt at det er naturleg å ta kontakt med meg også om det er noko. Eg håpar og trur dette skal gå bra, men snakk gjerne litt med dei om at desse to vekene ikkje er fri. Eg fekk eit inntrykk av at nokon tenkte dette på skulen i dag.

Mvh. Peter