Nyttige lenker
Telefonveien 1, 4322 Sandnes Ganddal skole Postboks 583 , Ganddal 4322 Sandnes
Telefon: 51974920 Send oss e-post
Redaktør: Gyro Dahle Dragsnes
Det er 6 dokumenter i arkivet.

Nå er vi i innspurten på Foreldreundersøkelsen. Det er fremdeles tid igjen til å svare. Vi har pr. i dag 50% oppslutning, og noen klasser kjemper om å vinne pizza.

Fint om dere finner tilbake til den Transpondermeldingen dere fikk torsdag/fredag i uke 48 (30.11./01.12.)og svarer på undersøkelsen. Der står brukernavnet ditt.

Nå setter vi i gang gjennomføringen av Foreldreundersøkelsen på Ganddal skole. Da kan alle foresatte få si sin mening om læring og trivsel på skolen. PIZZA TIL DEN KLASSEN MED STØRST SVARPROSENT!

Det var beløpet vi fikk inn til familiesenteret i Guatemala.

Alle vi på skolen, både små og store, er utrolig stolte over dette.

Vi er også takknemlig for den jobben og støtten som dere der hjemme har bidratt med.

TUSEN HJERTELIG TAKK TIL ALLE DERE!

Bjørg Odland og Margot Bratteteig har også skrevet et brev til elevene hvor de takker dem for innsatsen. Se vedlegg.

Onsdag 16. august er det oppstart av nytt skoleår.

2.-7. klasse begynner til vanlig tid kl. 08.15. Alle ansatte vil være ute i skolegården fra kl. 08.00 og ta imot elevene.

1.-trinnselevene møter ved flaggstangen kl. 09.00, blir ropt opp klassevis og fulgt inn av de voksne på trinnet.

Her kan du lese mer om bestilling av skolemelk: Skolelyst