Meny
Velg seksjon Forside
Snart førsteklassing
3.trinn
4.trinn
5.trinn
6.trinn
7.trinn
Kampensgt. 33 4024 Stavanger
Telefon: 51507575 og 51507478 Send oss e-post
Redaktør: Anne Kirsti Drivdal Grytten
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Calendar
Title and navigation
Title and navigation
<<<april 2021><<
april 2021
mtotfls
29303101020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829300102
03040506070809
Oversett siden til et annet språk
Translate page to another language
Traducir la página a otro idioma
Innlogging
NYWEB
Kommunalt foreldreutvalg KFU
Kommunalt foreldreutvalg KFU
Foreldremøter og utviklingssamtaler

Foreldremøter: På Kampen skole holdes det hvert år et foreldremøte i september måned. Annethvert år veksles det mellom et foreldremøte (partallsår) og en hjem-skolekonferanse i løpet av vårsemesteret.På foreldremøtene møter du læreren og de andre foreldrene på trinnet og i den klassen/gruppa hvor ditt barn er elev. Et godt foreldrefellesskap er til beste for barna. Det er viktig for barna at foreldrene interesserer seg for det som skjer på skolen.Elevens trivsel er alltid en av sakene som tas opp på foreldremøtene, likeledes planer, innhold og arbeidsmåter i fagene. Utover dette samarbeider lærerne på trinnet og klassekontaktene om øvrige saker som det skal informeres om og/eller drøftes. På høstens foreldremøte velges det i tillegg klasse- og FAU kontakter.

Utviklingssamtaler:  To ganger i året har kontaktlæreren en planlagt og strukturert samtale med foreldrene. På Kampen skole kaller vi dette for en utviklingssamtale. Vi ønsker at elevene skal være med på utviklingssamtalene sammen med sine foresatte, fra og med vårens utviklingssamtale på 1.trinn. Utviklingssamtalen er dialog om faglig og personlig vurdering av eleven. Elevene har forut for samtalen fått utlevert et skjema der de i samarbeid med foresatte vurderer eget ståsted i forhold til trivsel og faglig kompetanse, hovedsakelig i basisfagene norsk, matematikk og engelsk. Samtalen skal bidra til videre utvikling og munne ut i en skriftlig avtale der elev, lærer og foreldre blir enige om hva det særlig skal legges vekt på i det videre arbeidet.