Innføringsklassen
Foreldrehverdag, nettsted for foreldre
Foreldrehverdag, nettsted .
Skolefotografering

Høsten er kommet, og det er tid for fotografering av våre flotte elever til Lura skole sin egen "Skolekatalog 2018-2019".

Hei alle foresatte som har elever på Lura skole.

Mandag 17.september til og med torsdag 20.september kommer det en flink fotograf fra Foto Norden til Lura skole. Han skal ta klassebilder og portrettbilder av alle elevene på skolen vår.Så nå gjelder det å finne smilet frem!

Vi på Lura skole får vår egen skolekatalog med bilde av både store og små til eget bruk på skolen vår.

I tillegg får du som foresatt et tilbud om å kjøpe bilde av eget barn i Foto Norden sin nettbutikk. Hver familie får en personlig bildekode tilsendt etter at fotografen har vært på skolen. Du som foresatt oppretter en bruker på nettsiden www.fotonorden.no. Her legger du inn bildekoden din, og kan i ro og mak studere de flotte bildene av ditt barn. Eventuelle spørsmål du som foresatt måtte ha kan stilles til kundeservice@fotonorden.no

Alle klasser/ elever er lagt inn på faste dager og tidspunkt. Følg med i informasjonsruten på ukeplanen til ditt barn. Her vil kontaktlærer legge ut dag/dato for fotografering.