Innføringsklassen
Foreldrehverdag, nettsted for foreldre
Foreldrehverdag, nettsted .
Solidaritetsaksjonen 2019

Takk til alle som deltok i solidaritetsaksjonen og gjorde det til en fantastisk kveld tirsdag 12.02.2019 på Lura skole.

Elever hadde satt i gang en rekke aktiviteter til inntekt for Hei verden sitt arbeid i Zambia. Foreldre og besøkende kunne gå på konsert, prøve lykken på tombola, eller bryne sine små grå i et sjakkslag med en 5. klassing. Ble en sulten underveis, kunne en besøke kafeen i gymsalen, eller sette seg ned på IKs kafe og prøve noen av de internasjonale eksotiske rettene som ble servert der. Til slutt var det bare å ta seg en tur på 2. trinns SPA-avdeling. Til myk og beroligende musikk kunne du få massasje og dine negler lakkert. 1. trinn hadde nydelig kunstutstilling og salg av sine utsøkte kunstverk i skolens korridor.

...
Main Image