Innføringsklassen
Foreldrehverdag, nettsted for foreldre
Foreldrehverdag, nettsted .
Solidaritetsaksjonen på Lura skole

Vi hadde en vellykket solidaritetsaksjon på tirsdag. Det var veldig godt oppmøte og både engasjerte elever og voksne.  Det var mange ulike aktiviteter på hele skolen, og IK-klassen hadde internasjonal kafé med masse god mat og varer fra hele verden.  Det ble samlet inn 56860 kroner på to timer - WOW!! Tusen takk til alle dere som bidro til denne flotte dagen! Vi avsluttet uka med en storsamling, og leverte pengene til prosjektansvarlig for "Hei Verden!"

Klikk her, og se bildene fra denne dagen..

Vi avsluttet uka med en storsamling, og leverte pengene til prosjektansvarlig for "Hei Verden!".

Klikk her, og se bildene fra denne dagen..

Main Image
Bilde 1 av 17