Innføringsklassen
Foreldrehverdag, nettsted for foreldre
Foreldrehverdag, nettsted .
Storsamling IK

Onsdag 20.mars var en stor dag for IK. Endelig skulle vi på scenen, foran hele skolen og vise hva vi har jobbet med, og hvor mye vi har lært på kort tid. Både elever og lærere var veldig spente.. Vi hadde trommespilling, presentasjoner, ulike sanger på flere språk, og et fantastisk danseshow med den kuleste breakdansen!

Dagen etter hadde vi forestilling for foreldrene på kvelden. Det ble en uforglemmelig opplevelse både for de små og store.  Mange stolte foreldre og selvsagt lærere!

Her kommer noen bilder fra samlingen..

Her kommer noen bilder fra samlingen..

Main Image

Bilde 1 av 19