Trinn 1
Trinn 6
Trinn 7
SFO: Killinglandveien 24 4312 SAndnes Telefon: 95 45 35 73
Hovedadresse Killinglandveien 24 4312 Sandnes Telefon: 51336160 - 99015819 Send oss e-post
Postadresse: Postboks 583 4302 Sandnes
Redaktør: Therese Melbo Torgersen - rektor
Innlogging for ansatte
minadmin.no
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Gå til Google Classroom
Malmheim skole

Malmheim skole er blant de minste skolene i Sandnes. Skoleåret 2022-2023 vil vi ha 100 elever.

Vi er totalt 20 voksne som legger til rette for elevene i skole og SFO på Malmheim skole.

Visjon og verdier
Visjonen og verdier til Malmheim skole er: “På lag for livslang lærelyst - trygg-aktiv-modig”.

Både elever og ansatte har vært med å si noe om hva det betyr for oss på Malmheim skole:

På lag (elever):
At alle har det bra sammen og er snille mot hverandre.
Vi er et lag som aldri gir oss.
Vi støtter hverandre.

På lag (ansatte):
Vi skal gjøre hverandre gode, bygge hverandre opp og glede oss på hverandres vegne.
Elever, skolen og foresatte samarbeider om et trygt og godt skolemiljø, mestring og læring - sammen er vi gode.
God kommunikasjon i alle ledd - alle skal samarbeide godt og ha toleranse for andres meninger.

For livslang lærelyst (elever):
Lære hele livet.
Fysisk aktivitet mens vi lærer.
Engasjerte lærere som hører på elevene.
Elevene som opplever å få det til.

For livslang lærelyst (ansatte):
Skape engasjement og nysgjerrighet, lyst til å utforske og undre.
Å lære å lære, prøve og feile.
Rustet og modig for å mestre fremtidige utfordringer.

På Malmheim skole jobber vi sammen på lag om å lykkes. Vi skal være stolte av skolen vår.

Gleding

Malmheim skole er en "Gledingsskole". Gleding handler om å fokusere på det vi vil ha mer av. Gleding skaper gode følelser, inkludering og samhold.

Målet med Gledingskole er at alle som er involvert i skolen - barna, foreldre og foresatte og personalet skal finne tilhørighet, mestring og gleding. Alle skal ha det trygt og godt på skolen. Små som store skal få brukt sine styrker, utvikle seg selv og finne mestring i et støttende fellesskap. Litt hver dag. Da vet vi nemlig at livet kan bli både langt og fint.

Malmheim September 2022

Rektor/Virksomhetsleder