Velg seksjon/trinn 3. trinn
Telefon: 908 37 667 Send oss e-post
Redaktør: Else Furebotten
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
I høst startet skolen opp med trivselsprogrammet for 1-7. trinn.

Da har vi startet innspurten mot jul og elevenes juleforestillinger kommer på rekke og rad.

Småtrinnet har i dag arrangert høsttur for hele skolen, 1.-10. trinn.

Småtrinnet hadde også en rekke aktiviteter på samefolkets dag 6. februar

I fjor høst fra september og ut året, deltok 3. og 4.klasse i Norli Junior sin lesekonkurranse.

Nå har juleferien startet for store og små på Røkland skole.

Takk for året som snart er omme og vel møtt igjen tirsdag 3. januar.

Vi ønsker alle ei god jul med et lite klipp fra småtrinnet som fikk besøk av nissen tidligere i uka.

God jul!

Torsdag 15. desember gikk småtrinnet nissemarsj til Vensmoen. Dagen etter bar det på nytt opp til Vensmoen.

Tirsdag 29. desember hadde småtrinnet sin juleforestilling i gymsalen.

Årets Blime!sang og dans heter "Den ene" og er laget og fremført av Selma Ibrahim.

Av praktiske grunner sang og danset elevene i 1. - 7. klasse denne i skolegården på torsdag.

Den offisielle Blime! dagen er fredag 11.11. og kl 1200 oppfordres alle til å være med i årets Bime!dans.

Torsdagens fremføring kan du se her

Vårt bidrag er også sendt inn til NRKsuper og videoen vil etter en tid komme ut på https://nrksuper.no/blime-dans