Meny
Velg seksjon Framside
Hovedadresse Verdalsvegen 31 4352 KLEPPE Telefon: 51788450 Send e-post til oss
SFO Verdalsvegen 31 4352 Kleppe Telefon: 51788470 Send e-post til oss
Redaktør: Reidar Harberg
Lenker
Office 365
Calendar
Title and navigation
Title and navigation
<<<januar 2017><<
januar 2017
mtotfls
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
jan
31
2017
Foreldremøte 5-åringar
kl 18:30-19:30
Gå til Its Learning
Oversett siden til et annet språk
Translate page to another language
Traducir la página a otro idioma
Visjon: Meir læring for alle

Me vil legga ut nødvendig informasjon om 5-åringane som skal begynne i 1. klasse hausten 2017.  Dette legg me under "0. klasse/5-åringar" når du klikker på seksjon til høgre øverst.


5.klassingane er no godt i gang med bruken av læringsbrett i undervisninga.  Dette har vore eit svært vellukka "prosjekt" som både lærarar og elevar gir gode tilbakemeldinger på.  Læringsbrettet er eit godt og lett tilgjengeleg hjelpemiddel i skulearbeidet.  Det gjer mykje av arbeidet lettare, og endringa av undervisninga gjer at elevane blir meir aktive i si læring.

Så vellukka har dette vore at skuleetaten og Klepp kommune satsar vidare på innkjøp av læringsbrett.


Skulen fekk fint besøk for å overrekka årets første julekort frå kommunen.  Ordføraren kom nemleg på besøk til 3c der Solvår Egeland fekk premie for finaste teikning til årets teiknekonkurranse i kommunen. Hennar teikning er brukt på julekort som ordføraren skal senda rundt til sine forbindelser.  Det vil blant anna hamna på statsministerens kontor.

Det var stor stas både for Solvår og for klassen.  Me gratulerer!


Då har me fått inn svar frå mange foreldre.  Me endte opp på 69 % deltaking dette året.  Det er jo mykje betre enn åra før.  Det betyr at både lærarar og foreldre har gjort ein god innsats for å få dette til.  Med litt betre organisering frå skulen si side neste gong, skal me heve prosenten enno litt.

Takk for hjelpa frå alle foreldra som har svart.

Så står det att å lesa resultatet og sjå kva me kan bli betre på.