Informasjon til lærere - Må leses

Det er viktig at vi er mest mulig samkjørte når leirskolen starter.

• Les vedleggene nederst på denne siden i god tid før dere starter forberedelser til leirskolen, slik at dere vet hva som forventes av forarbeid.
  • Noen av vedleggene er lagt ut i to formater, word og pdf. Tanken er at dere kan fylle inn navn i romskjema og allergiskjema, bruke pakkelisten som utgangspunkt når dere lager pakkeliste, og evt fylle på mer om dere finner det nødvendig.

Det er en del å forholde seg til i løpet av leirskoledagene, så vi håper dette vil være til hjelp for dere også.

Vi tar dere imot på tunet, og samles mellom byggene for en kort informasjon, før vi innlosjerer elevene i garderober og på rom. Deretter møtes vi i klasserommet for en mer offisiell start på leirskoleuka. Etterpå går elevene til peisestua for å møte rektor og få noe mer informasjon. Samtidig vil det være et møte for lærerne og leirskolelærene. Så møtes vi ute for å ha undervisning der.

Vi som jobber på Bringsvær vil gjøre vårt ytterste for at det skal bli et trivelig opphold med mye god naturlig læring for livet!
På kjøkkenet lages det god hjemmelaget og sunn mat til alle, og kaffen er klar!

Vi ser frem til et godt samarbeid.

Velkommen!