Informasjon om skolen

Godeset skole er en barneskole i Hinna kommunedel. Vi har ca 300 elever og ca 50 ansatte.

Skolen består per i dag av to bygg; i hovedbygget får 2.-7. trinn undervisning, samt at skolens administrasjon og ledelse har kontorer her. I bygg B, som ligger en kort spasertur unna, får 1. trinn sin undervisning, her er det også SFO om morgenen fra 7.30-8.00 og om ettermiddagen fra 15.30-16.30.

Skolen ligger i naturskjønne omgivelser på Godeset. I tillegg til en stor skolegård tilhørende hovedbygget og en inngjerdet skolegård tilhørende bygg B, er det kort vei til skog, kjekke lekeplasser og idrettsanlegg.

Våre fokusområder er et trygt og godt læringsmiljø, fagfornyelsen og utvikling av gode læringsfelleskap. Skolen har høy trivsel blant både barn og voksne. Vår visjon er "Vi kan mye. Vi vil mer. Sammen får vi det til."

Du kan etter hvert lese mer om skolens organisering i informasjonsheftet som vil bli lagt som et dokument nederst på siden her.

Og du kan lese mer om mer om skolens historie i dokumentet under.