Innføringsklassen
Artikkel
Foreldrehverdag, nettsted for foreldre
Foreldrehverdag, nettsted .
Deltakelse i gudstjeneste eller alternativ undervisning

Til alle foresatte.

Vi sender i disse dager ut et påmeldingsbrev til alle foresatte i forbindelse med at vi snart går inn i den koselige førjulstiden. Da koser vi oss sammen med elevene våre! da har vi ulike aktiviteter som juleverksted, sang, lystenning osv.

Lura skole har i samråd med SU takket ja til invitasjon fra kirken om å delta i gudstjeneste i Lura kirke i forbindelse av markering av julehøytiden. Aktiviteten er lagt inn i skolens årshjul. Begrunnelse for å takke ja til invitasjonen er at gudstjenester er en tradisjon i Norge under forberedelse til julefeiring.

Her skal du/dere krysse av for om ditt/deres barn skal delta på gudstjeneste eller en alternativ samling. Nærmere informasjon finner du i skrivet som blir sendt hjem. Du finner også skrivet i vedlegget til denne artikkelen. Frist for din tilbakemelding er torsdag 30.11.17.

.