Velg seksjon Forside
Foreldrehverdag, nettsted for foreldre
Foreldrehverdag, nettsted .
Møtereferat FAU desember

Her kan du lese om hva som ble tatt opp på FAU-møtet i desember.
På dette møtet hadde vi invitert representanter fra Sandnes kommune i forbindelse med arbeidet som utføres i Lurabekken, Lerkeveien og Seljeveien. Lerkeveien skal stenges fra uke 2 neste år og vil bli stengt ihvertfall frem til høsten 2024. Det betyr at Lurabekken vil bli adkomst til både skole og bebyggelse sør for Lura skole. Vi i FAU er bekymret for at elevene sør for skolen vil bli nødt til å krysse Lurabekken uten noen form for fotgjengerovergang, gangfelt, ekstra belysning, trafikkvakter eller andre tiltak som kan gjøre skoleveien tryggere. Representantene fra kommunen kunne ikke garantere videre tiltak, men lovet at de skulle ta dette med til overordnet instans.

Det ble også gjort vedtak om foreldreforedrag til våren og innkjøp av lydanlegg til elevene.

Se vedlegg for mer informasjon