Kjære alle sammen
Tusen takk for et flott år med dere alle her på Lura skole.
Nå venter en lang og god sommerferie før et nytt skoleår starter.
Lærere og elever har allerede tatt en velfortjent ferie, mens vi i ledelsen holder koken et par dager til. SFO har åpent til og med fredag 3. juli.
Vi vil takke for godt samarbeid og gode innspill gjennom skoleåret som var, og ønsker dere alle en nydelig sommer!
Vi ser fram til mange gode stunder sammen i skoleåret 26-27.
SFO-start tirsdag 4. august
Skolestart torsdag 13. august, kl. 8:15 for 2.-7. trinn og kl. 9:00 for 1. trinn
God sommer!
Mvh
Lura skoles ledelse