Leie av skolens lokaler

Både Valsvigveien skole og Odderhei skole kan leies ut til ulike arrangementer. Skolene kan leies til enkeltarrangement og faste arrangement/langtidsleie (informasjon om langtidsleie finnes nederst på denne siden).
Skolerelaterte arrangementer, bursdagsfeiring for våre elever og arrangementer for nærmiljøet vil bli prioritert.

Priser enkeltarrangement (korttidsleie)
Bursdagsfeiring for elever som går på Dvergsnes skoleenhet er gratis.
Utleie hele dagen uten overnatting i helg: kr 1500,- pr.dag

For øvrige leietakere gjelder kommunale satser:
- Gymsal kr 121,- pr. time
- Klasserom kr 120,- pr. time
- Spesialrom (skolekjøkken, formingsrom, etc) kr 248,- pr. time

Priser for overnatting (halve priser fra og med døgn 2) *
(Overnatting er kun aktuelt på Odderhei skole. Overnattingskapasitet er 130 personer)
 - Barn under 16 år uten tilgang til dusj kr 60,- pr. pers pr. døgn
 - Barn under 16 år med tilgang til dusj kr 99,- pr. pers pr. døgn
 - Voksne uten tilgang til dusj kr 76,- pr. pers pr. døgn
 - Voksne med tilgang til dusj kr 120,- pr. pers pr. døgn

* Ved utleie og overnatting i skolens ferieuker (høstferie, juleferie, vinterferie, påskeferie og sommerferie) påregnes 30% påslag i satsene.

Kontaktinformasjon ved forespørsler om utleie:
Natalia Van Putten, kontorleder ved Dvergsnes skoleenhet
epost: nataliya.vanputten@kristiansand.kommune.no
tlf: 480 16 939

Faste arrangement - langtidsleie
I Kristiansand kommune er det gratis å leie lokaler for organisert idrett. Idrettsenheten har ansvaret for utleie.
Det er normalt ikke tilgang til skolens lokaler i skolens ferier og i hele juni måned.
Når skolen har kveldsarrangement, vil dette gå foran utleie. Leietaker vil bli kontaktet i god tid.
Mer informasjon finner du her.

Private treningsgrupper kan også søke om å få tildelt treningstid, men blir prioritert etter den organiserte idretten og må betale leie.
Mer informasjon finner du her.

Søknadsfrist er 1.mai.

Photo by Adi Goldstein on Unsplash