Tilkallingsvikar

Vi er totalt over 60 ansatte og har et stor behov for vikarer gjennom skoleåret. De dagene som vi ikke har bruke for en eneste vikar, kan vi sikkert telle på en hånd.

Hvis du kan tenke deg å jobbe litt som vikar på en skole, enten som assistent eller som lærervikar, bør du ta kontakt med oss.

Vikar i skolen

Mange av våre vikarer er under utdanning til å bli lærere, men det er ikke et krav for å kunne være lærervikar. Vi har hatt flere dyktige vikarer som ikke er lærerstudenter.
Å jobbe som vikar gir en flott praksis som er mye tettere på virkeligheten enn den studentene får i praksisperiodene. Dessuten er det betalt.
Er du lærerstudent og jobber som vikar, starter du som ufaglært helt til du har 240 studiepoeng. Da får du lærerlønn. Du er selv ansvarlig for å levere dokumentasjon på dine studiepoeng. Dokumentasjonen kan du levere til oss.
Har du godkjent og fullført lærerutdanning, får du selvsagt lønn etter tariff.

Vi får stadig tilbakemelding fra våre vikarer at de trives hos oss og ønsker å være en del av vår "vikarstall"
Flere av våre faste vikarer har fått tilbud om jobb hos oss enten underveis i studiet eller etter endt studie.

Vikar som assistent i skole og SFO

Som assistentvikar eller vikar i SFO, er det ingen krav til utdanning, men du må være glad i å jobbe med barn. Vi har behov for flinke folk som kan steppe inn i korte og/eller lengre vikariater. Muligheten får å bli kontaktet av oss er stor hvis du melder deg som assistent/sfo-vikar.

Ta kontakt

Send oss en epost og fortell kort om deg selv og hvorfor du ønsker å være vikar. Det er fint om du legger ved ditt telefonnummer og skriv gjerne hvilke ukedager som du kan påta deg vikaroppdrag,