Verdalsvegen 35 4351 KLEPPE
Visma flyt skole
Showbie
Vi gjer kvarandre gode.
Politiet har den siste tiden sett at en del ungdommer gjør endringer på EL-sykkel sin, slik at sykkelen går mye fortere. På den måten endrer også klassifiseringen av framkomstmiddelet seg. Politiet ønsker derfor å informere foreldre, slik at vi kan forebygge både ulykker og bøter for ulovlig bruk.
Når man endrer ytelsen slik at man kjører over den tillatte hastighet så endrer man også klassifiseringen på kjøretøyet. Det betyr at man vil kunne bli straffet som om man kjører moped eller motorsykkel.

Har du en ungdom hjemme i alderen 10-18 år?

Da inviterer Klepp næringsforening, Jærhagen og Klepp kommune til foreldrekveld v/Klepp ungdomsskule onsdag 2.oktober kl.18.00 - 20.00

Du får gode foredrag, du kan møte ulike aktører på stand. Få tips og gode råd på vegen.

Kristine Frantzen Tjelta har laga oppsett for natteravnar for skuleåret 2024-2025

Legger også ut oppdaterte rutinar.

Det er no mogleg å bestilla skulemjølk for neste skuleår.

Har du eller barnet ditt lyst å starta på ein ny fritidsaktivitet?