Meny
FAU og elevråd Elevråd
Estrella Polar 37 03581 Albir
Telefon: +34 604492715 Send oss e-post
Skoleleder: Anette Berdal

Representanter

10. trinn: Maia

9. trinn: Sam - leder

8. trinn: William

7. trinn: Adrian

6. trinn: Karl

5. trinn: Isak - nestleder



Vi deltok, sammen med DNSCB, på "Carrer contra el hambre". Det var en fantastisk innsats fra elevene, og til sammen løpte de inn 1586,00 euro! Pengene er overført.

Pokemon-dag for 1. og 2. trinn. Det var Pokemonbingo, Picachumatte, Pokemonkort, Pokemonbokmerker og Pokemonbokstavrebus!

Det ble en veldig fin og vellykket Pokemon-dag!


Mens ungdomstrinnet var opptatt med eksamen og heldags, dro barnetrinnet til Terra Natura. Det er mange spennende dyr der!

 


Barnetrinn har vært på gårdsbesøk i Elche. En kjempefin dag med full av aktiviteter og dyrekos!

Elevrådet har gjennomført en turnering i "capture the flag".

Premier til alle deltakere og diplom til fair-play, beste lagspiller og beste heier.


Da har vi hatt masse butikker på skolen! Mye fint å kjøpe og noe for enhver smak! Dog var det kanskje litt stive priser på noen butikker...

Den tradisjonelle idrettsdagen er unnagjort før det blir for varmt.

Dagen er fylt av friidrett, samhold, oppdagelser, utforsking og masse glede på tvers av alle trinn. Fantastisk fine og gode barn! Høydepunktet på dagen er stafetten, hvor lærerne stiller eget lag.


Vakre kunstverk!

Ungdomstrinn har vært i akvariet i Valencia. Veldig bra tur!

Klatrepark er kjempegøy!

En veldig vellykket dag hvor elevene virkelig fikk utfordret seg!