Velg seksjon Forside
Telefon: 51337700 Send oss e-post
Redaktør: Gro Slåttelid
Gå til Its Learning
TIM: Tidlig innsats. Minoritetsspråklige barn i barnehage. 1 - 6 år.

Last ned TIM-skjemaet som ligger under "Vedlegg" til høyre på nettsiden. Bruk skjemaet fra barnet starter opp i barnehagen og videre i barnehageløpet. Husk samtykke fra foreldre.

Skjemaet fylles ut fortløpende den tiden barnet går i barnehage, fram til 1. desember før skolestart. Da sendes skjemaet til den skolen barnet skal begynne i.

Endringer fylles inn etter hvert fram til 1. desember, evt. utover våren og ettersendes da til skolen.

Vi gjør oppmerksom på at skjemaet erstatter de to tidligere; Første samtaleskjema og Overgang barnehage skole.

Nytt spørsmål i Del 2 i TIM-skjemaetVi må vite antall år i barnehage.

FBU og skolesjefen arbeider med ny fordelingsmodell for SNO. Vi prøver å lage prinsipper for tildeling av ressurser som treffer enda bedre enn dagens ordning. Mer informasjon kommer om den, men det som er viktig nå gjelder overgang barnehage – skole.