FAU - Foreldrenes arbeidsutvalg

Alle foresatte til elever på Grim skole er medlemmer av Foreldrerådet. Med ca 480 elever, som hver har to foresatte, blir dette en stor forsamling. Det velges derfor en kontaktperson blant de foresatte i hver klasse.  Denne er representant til Foreldrerådets arbeidsutvalg (FAU).  Til sammen utgjør de et utvalg som skal ha mulighet til å påvirke skolehverdagen og være en konstruktiv samarbeidspartner for skolen. FAU kan komme med råd og innspill, men også ta opp saker på eget initiativ. Foreldrerådets arbeidsutvalg er foreldregruppens talerør i samarbeid med skolen og skal bidra til et trygt og godt læringsmiljø for alle. Målet med FAU er å gi foreldrene reell medvirkning i skolens virksomhet og utvikling. At deres synspunkter blir hørt og tatt hensyn til, slik opplæringsloven krever.

Leder: Suzana Petrcevic
Nestleder:  Nurizat Sadyrbaeva
Sekretær: Aud Kathrine Danielsen

FAU møtes klokken 17.30 den første torsdagen i annenhver måned