Samarbeidsutvalg og skolemiljøutvalg

Samarbeidsutvalget (SU) er skolens øverste rådgivende og kontaktskapende organ for alle parter i skolesamfunnet. Utvalget skal arbeide for å fremme kontakten mellom skolen og lokalsamfunnet og skal gi elevene og foreldrene reell medvirkning gjennom et gjensidig forpliktende samarbeid med skolen, samt gi ansatte medvirkning på egen arbeidsplass.
Samarbeidsutvalget utgjør også skolemiljøutvalg (SMU) på skolen og skal bidra til å skape et godt skolemiljø og sikre elevenes rett til et godt fysisk og psykososialt læringsmiljø. Når samarbeidsutvalget er skolemiljøutvalg, skal det være satt sammen slik at elever og foreldre til sammen er i flertall.  Arbeidet i samarbeidsutvalget skal være preget av respekt, tillit, åpenhet, likeverdighet og dialog.

Sammensetning

Leder: Nora Kulmiye (elev)
Nestleder: Ruben Olsen (elev)
Sekretær: Åse Marit Eikestøl (rektor)
Suzana Petricevic (foresatt),

Nurizat Sadyrbaeva (foresatt)

Silje Habostad (ansatt)
Sigrid Vaage (ansatt)
Marco Pompilii (ansatt)
Dagfinn Harr (politiker)

Møteplanen for SU og SMU følger møtedatoene til FAU.  Det er første torsdag annenhver måned klokken 19.00.